Kakovost
Ker se v družbi zavedamo pomembnosti kakovostnega poslovanja, uvajamo sistem vodenja kakovosti po standardu ISO 9001:2008.
Standard ISO 9001:2008 je procesno naravnan in od nas v vsakem trenutku in na vseh področjih zahteva, da nenehno izboljšujemo izvajanje procesov dejavnosti, da upoštevamo zahteve in pričakovanja naših odjemalcev, da ustrezno komuniciramo z javnostjo, da zagotovimo motivacijo in stimulacijo zaposlenih in da stalno izboljšujemo ugled družbe.
Standard ISO 9001:2008 temelji na osmih načelih vodenja kakovosti, ki so bistvena za dobro poslovno prakso:
- Osredotočenost na odjemalce: organizacije so odvisne od svojih odjemalcev, zato morajo dejavnosti oblikovati tako, da čim bolje zadovoljujejo potrebe trga
- Vodenje: je potrebno za zagotavljanje enotnega cilja in smeri
- Vključevanje ljudi: je potrebno za vzpostavljanje okolja, v katerem se ljudje docela vključijo v doseganje ciljev organizacije
- Procesni pristop: da bi dosegli organizacijske cilje, je treba vire in dejavnosti voditi kot procese, ob razumevanju, kako rezultati enega procesa (outputs) vplivajo na oblikovanje drugega (inputs)
- Sistemski pristop k vodenju: uspešnost in učinkovitost organizacije sta odvisni od sistematičnega pristopa k delovnim opravilom
- Nenehno izboljševanje: vključitev le-tega kot dela vsakdanje prakse je ključni cilj za organizacijo
- Odločanje na podlagi dejstev: učinkovite odločitve temeljijo na logični in intuitivni analizi podatkov in konkretnih informacij
- Vzajemno koristni odnosi z dobavitelji: taki odnosi povečujejo zmožnost ustvarjanja dodane vrednosti